Viime päivinä Mestari eiralainen ja hänen rasistitoverinsa ovat häiriköineet viherpiipertäjä Osmo Soinivaaran blogilla. Soininvaaralta irtosi melko hyvä termi ‘maahanmuuttajien potkijat’ kuvaamaan hänen blogiaan terrorisoivia suomettajahörhöjä. Natsipaskiaiset yrittävät esiintyä Soininvaaran blogilla asiallisina, joten on paikallaan osoittaa, kuinka asiallisia he todellisuudessa ovat. Soininvaaran keksimä termi kuvaa kieltämättä tätä rikollislahkoa erittäin osuvasti.
Johdannoksi lukijan kannattaa perehtyä Suomen Sisun verkkosivuilla aiemmin olleisiin rotuoppeihin, jotka olemme korjanneet talteen ennen kuin järjestö on alkanut soluttaa jäseniään Perusuomalaisiin:
No entä pidättekö valkoisia mustia parempina?
Paremmuus ja huonommuus ovat tässä suhteellisia käsitteitä. Esimerkiksi valkoiset sopeutuvat pohjolaan paremmin kuin mustat, kun taas päiväntasaajan tienoilla tilanne on päinvastainen. Se, että valkoiset yhteiskunnat ja kulttuurit ovat elintasoltaan ja kehitykseltään erilaisia kuin esimerkiksi afrikkalaiset, osoittaa kuitenkin jotain etnisten ryhmien välisestä erosta.
Erojen syillä ei ole niinkään väliä. Ne voivat johtua älykkyydestä, ympäristöstä, ahkeruudesta, auringonpilkuista tai ihan mistä vain, mutta erot ovat tosiasia. Kansallismielisten mielessä noissa eroissa ei ole mitään pahaa, ja mustien yhteiskunnat ja kulttuurit ovat sellaisenaankin yhtä arvokkaita ja säilyttämisen arvoisia kuin mitkä tahansa muutkin.
Luonto ei ole “reilu” tai “oikeudenmukainen” eikä sillä ole moraalia. Se on muovannut kunkin lajin ja rodun omaan ympäristöönsä sopivaksi. Kaikki myöntävät, että esimerkiksi koira- tai kissarotujen välillä on luonteeseen ja älykkyyteen liittyviä eroja. Kuitenkin sama halutaan kiistää ihmisen kohdalla perusteluja esittämättä. Kansallismieliset kannattavat periaatetta “kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia”. Monikultturistit sanovat kannattavansa samaa, mutta samaan hengenvetoon kiistävät erojen olemassaolon. Minkä suhteen ihmiset siis ovat heidän mielestään “erilaisia”? Ihmisen arvo ei määräydy hänen henkisten ominaisuuksiensa mukaan, mutta henkiset ominaisuudet on otettava huomioon yhteiskunta- ja sen väestörakennetta suunniteltaessa.
Kansallismieliset kunnioittavat eri yhteiskuntien kulttuureja eivätkä ole rasisteja samalla tavalla kuin “monikulttuuria” ajavat henkilöt, jotka uskovat että valkoisten luoma yhteiskuntajärjestys ja elintaso pitää ulottaa myös sellaisiin yhteiskuntiin, joihin ne eivät ole luontaisella tavalla ja paikallisten voimin kehittyneet.
Rotujen välisiä älykkyyseroja ei ole pystytty koskaan todentamaan ja kehitysmaiden ongelmat johtuvat kolonialismista.
Eurooppalaiset valtiot toteuttivat kolonialismia imperialismi vaikuttimenaan. Imperialismi on kansallismielisyyden suora vastakohta ja siten kansallismieliset tuomitsevat kolonialismin. Se ei kuitenkaan voi olla syynä Afrikan kehitysmaiden ahdinkoon.
Esimerkiksi sellaiset aiemmin köyhät maat kuten Kiina, Etelä-Korea, Vietnam ja Taiwan, jotka yhtälailla olivat kolonialismin uhreja, kykenevät vähintäänkin ruokkimaan oman väestönsä, ja siinä sivussa vielä rakentamaan nykyaikaisen infrastruktuurin ja jopa tekemään omia keksintöjä ja tuotteita. Myös Intia on onnistunut luomaan maailman suurimman demokratian, ja vaikka köyhyys on sielläkin vakava ongelma, on intialaisten elintaso huomattavasti Afrikan kehitysmaita korkeammalla tasolla. Älykkyyseroista ei voi kiistellä. Erot ovat todistetusti olemassa ja kiistaa on vain mistä älykkyyserot johtuvat.
Mikä monikulttuurisessa yhteiskunnassa on niin pelottavaa?
Kansallismieliset näkevät parempana kokonaisen maailman, jossa on monia kulttuureita kuin maailman, jossa yksittäisissä valtioissa ei ole yhtään kulttuuria, vaan lukuisia alakulttuureja. Sanana “monikulttuuri” on harhaanjohtava, sillä sitä ajavien tavoittelema yhteiskunta on itseasiassa pienten mono- eli yhtenäiskulttuurien muodostama sekakulttuuri, kuten Yhdysvalloissa tai muissa siirtolaisuuteen perustuvissa valtioissa. Tällainen yhteiskunta ei ole esimerkkien valossa turvallinen tai toimiva. Edelleen tällainen uusi sekakulttuuri muodostuisi uudeksi jo aiemmin mainituksi globaaliksi kuluttamisen yhtenäiskulttuuriksi ja todellinen monimuotoisuus olisi kadonnut.
Vuosisatojen kuluessa suomalainen yhteiskunta on rakentunut nykyiseen, hyväksi havaittuun muotoonsa. “Hyvä” on tässä ymmärrettävä suhteellisesti. Suomalainen malli on toiminut ja toimii paremmin kuin esimerkiksi somalialainen malli, joka on somalien rakentama. Yksinkertaistettuna: siirtämällä somalit tänne siirretään tänne myös somalialainen malli.
Miksi puhutte koko ajan mustista, ettekä vaikkapa aasialaisista?
Koska nämä ovat useimmin kysyttyjä kysymyksiä ja useimmin meiltä kysytään juuri mustista. Ehkäpä aasialaiset antavat vähemmän aihetta puhua itsestään. Aasialaiset on useimmiten hyväksytty tulijoiksi, koska he työskentelevät itsensä ja uuden kotimaansa hyväksi ja suostuvat noudattamaan “talon tapoja”. Esimerkiksi Suomessa aasialaiset tekevät lukumääräänsä suhteutettuna vähemmän rikoksia kuin kantaväestö. Jopa Helsinki, Turku ja Tampere ovat täynnä aasialaisia ravintoloita ja muita yrityksiä, vaikka aasialaisten absoluuttinen lukumäärä on pieni.
Sen sijaan afrikkalaista alkuperää olevat “maahanmuuttajat” tekevät suhteessa päälukuunsa kahdeksan kertaa enemmän rikoksia2 kuin muu väestö. Afrikkalaisten pitämiä yrityksiä ei Suomessa juurikaan ole. On yleisen hyvinvoinnin ja turvallisuuden kannalta toissijaista, miksi näin on. Niin kuitenkin on. Yhdysvalloissa ja Afrikassa musta väestö on muuttanut suuret kaupungit taistelutantereiksi, joista kynnelle kykenevä väestö muuttaa pois. Sama on tapahtumassa kaupunginosatasolla Euroopassakin.
On helppo ajatella, että mustat kyllä tekisivät töitä ja käyttäytyisivät kuten muut, jos yhteiskunnassa oleva piilorasismi ei olisi esteenä. Tässä väitteessä on kuitenkin kaksi virhettä:
Ensinnäkin: Yksikään väestöryhmä ei ole esimerkiksi Yhdysvalloissa saanut samanlaisia, rotuun perustuvia (ja siten rasistisia) etuisuuksia kuin mustat. Siellä erilaisilla kiintiöjärjestelyillä jopa puolilukutaidottomat mustat vievät opiskelu- ja työpaikkoja itseään etevämmiltä valkoisilta. Yhtäkään toista rotua edustava ei saa yhteisiä sääntöjä rikkoessaan niin paljon ymmärtäjiä kuin musta. Tämän näet jo rotukahakoiden asenteellisessa uutisoinnissa Suomessakin:
Jos musta tekee rikoksen, syy on aina jonkun muun. Tämän “ymmärtämisen” taustalla on rasismin muodoista vastenmielisin: Monikultturisti katsoo asiakseen puolustaa avuttomina ja vastuuntunnottomina pitämiään mustia, joilta ei oikein voi vaatiakaan mitään, ja joiden tekemisiä voi olla aina selittelemässä “erilaisella kulttuurilla”, “sopeutumisvaikeuksilla”, “rasismilla” tai muilla vastaavilla.
Toiseksi: Mistä rasismi tulee? Jos kyse olisi vain siitä, että kansallismieliset vihaavat ja pelkäävät erinäköisiä ja -värisiä ihmisiä, miksi viha ja pelko ei kohdistu aasialaisiin tai (yleensä) turkkilaisiin? Uskotko todella, että joku pelkää jotakuta siksi, että tämä on eri värinen?
Aasialaiset ansaitsevat elämäntavallaan ja moraalillaan ympäristönsä kunnioituksen. Jotkut mustat sen sijaan pilaavat omalla käyttäytymisellään maineensa, minne hyvänsä he menevätkin. Ympäristö alkaa suhtautua kielteisesti koko mustaan väestönosaan, jolloin mustat syyttävät ympäristöään rasismista. Mustiin suhtaudutaan negatiivisesti siksi, että kantaväestö omien henkilökohtaisten ja kollektiivisten kokemustensa kautta oppii, kenties virheellisesti, assosioimaan mustan ihon rikollisiin ja työtä vieroksuviin luonteenpiirteisiin. Musta iho ei pelota, vaan sen sisältämä viesti.
May 18 2005 at 5:05 PM Päivän Valkeus (no login)
On myös olemassa elintärkeitä kansallismielisyyden ydinasioita, joissa ei saa valita tehottomampaa vaihtoehtoa missään tilanteessa, minkään syyn takia, nyt tai tulevaisuudessa. Näihin kuuluu mm. kansan geneettisen sekoittumattomuuden periaate. Jos mikä tahansa km.-kokous missään muodossa, minkään verukkeen nojalla esittää mitään suomalaisten sekoittumista muihin kansoihin lisäävää, edistävää tai siihen tähtäävää, kukaan kansallismielinen ei missään muodossa, osittain tai kokonaisuudessaan saa noudattaa kyseistä esitystä.
Kansallismielisten kaikki suhteet kyseisen päätöksen tehneisiin on katkaistava lopullisesti. Heitä ei saa tukea tai auttaa millään tavalla, ei suoraan tai epäsuorasti. Jos heidän toimintaansa voidaan vaikeuttaa, sitä on vaikeutettava. Ei ole välttämätöntä tietää miksi em. kokous teki vahingollisen päätöksensä, mutta se on pyrittävä selvittämään. Oliko kyseessä korruptio, soluttautuminen tai jokin muu syy. Mikä syy onkin, suhtautuminen heihin säilyy joka tapauksessa samana. Suomalaisten geneettisessä sekoittumattomuudessa ainoastaan ne vaihtoehdot ovat sallittuja ja mahdollisia, jotka aikaisempaa tehokkaammin säilyttävät suomalaisten sekoittumattomuuden muihin kansoihin.
- Tehokkaan ideaalin valitseminen. Jos tiedämme, että on jokin keino, joka on tehokkaampi kuin nykyiset keinot, mutta me emme vielä pysty toteuttamaan sitä, meidän on valittava se tehokkaaksi ideaaliksi. Silloin käytämme niitä keinoja, jotka ovat mahdollisimman lähellä ideaalia keinoa ja pyrimme jatkuvasti lähemmäs parasta mahdollista keinoa, eli ideaalista keinoa. Esim. geenitestit ovat tehokkain ja tarkin keino suomalaisten määrittämiseksi. Emme pysty vielä ottamaan käyttöön geenitestejä, mutta sitä kohti on pyrittävä hellittämättömästi. Näin saamme karsittua esim. ne hakijat, jotka ovat arabien ja suomalaisten sekoituksia, mutta joille luonto on suonut siniset silmät ja vaalean tukan. Näin saamme mukaan esim. ne aidot suomalaiset, joilla on sattumalta ruskeat silmät. Ja muutenkin pystymme määrittelemään tehokkaasti ja puolueettomasti suomalaisen yhteisömme ja sen rajat.
-Joku muistuttaa minua siitä, että läheisten kansojen välillä geneettiset rajat ovat enemmän tai vähemmän liukuvia. Niin ovatkin, mutta päätöksellä rajat on vedettävä johonkin, ja rajan on oltava mahdollisimman lähellä suomalaisia ja sisällytettävä suomalaiset. Sen on oltava pitävä ja pysyvä. Hatara ja epämääräinen raja ei auta meitä ollenkaan, päinvastoin, tuudittaa väärään turvallisuuden tunteeseen kansan sekoittuessa pikkuhiljaa olemattomiin.
- Kaikkien keinojen käyttäminen. On käytettävä kaikkia keinoja, oikeistolaisia, vasemmistolaisia, täysin uudenlaisia, vanhoja, poliittisia, ei-poliittisia, tieteellisiä, “maalaisjärjellisiä”, demokraateilta ja diktaattoreilta opittuja, historiasta löydettyjä, tulevaisuutta ennakoivia tai mitä muuta tahansa mikä toimii ja on tehokasta. Mikään ideologinen tai uskonnollinen tai jokin muu syy ei saa rajoittaa käyttämiämme keinoja. Käyttämiämme keinoja on pyrittävä kehittämään aina kun se on mahdollista.
Evväät…
August 24 2006 at 8:02 PM
Jussi Halla-aho (no login)
Response to Ota yhteyttä..
…ovat vielä vähän levällään. Tämä on kinkkistä puuhaa ihmiselle, joka ei ole poliitikko sen enempää luonteeltaan kuin elämänkokemukseltaan.
* Vaalikirja todettiin tässä vaiheessa huonoksi ajatukseksi, joten siitä luovuttiin.
* Persujen konkarit tietävät, että jakamalla 3000 lippua Konalan postilaatikkoihin saadaan Konalasta 3 ääntä. Täytyy siis harkita, kannattaako paperispämmiinkään satsata.
* Avustustiliasia ratkennee parin viikon kuluessa. Tosin ennen rahan keruuta on syytä olla selvillä, mitä sillä rahalla meinataan tehdä.
* Kokemusten mukaan kaikille kavereille ja sukulaisille kannattaa tiedottaa ehdokkuudestani ja kirjoituksistani. Sekä kehottaa jokaista vastaanottajaa edelleen tiedottamaan kaikille kavereilleen ja sukulaisilleen.
Iso kasa ihmisiä on ilmoittautunut vaalityöhön. Jonkinlainen esikunta täytyy perustaa koordinoimaan ja delegoimaan sekä ennen kaikkea tietysti luomaan toiminnalle sisältöä. Ehkä olisi hyvä toimia sen verran keskitetysti, että minä ja eräs Espooseen tod.näk. ehdolle tuleva sisulainen (onko tämä julkista tietoa?) yhdistäisimme soveltuvin osin voimavarat.
Onko tämä mahdollista?
August 22 2006 at 10:47 PM
LM (no login)
Löytyykö Suomesta edes yksi vaalipiiri, jossa Jussi Halla-aholla olisi korkea kannatus? Silloin sikäläisten Sisulaisten voisi sopia, että muut tulevat siinne kirjoihin ennen 51 päivää ennen vaaleja. Ei kukaan voisi estää, että joku ilmoittaisi osoitteena vaikka lato, tai mökki tai mikä tahansa muu kiinteistö joka antaa laillisen perustan vaatimukselle kirjoittautua tuohon vaalipiiriin.
Seuraavaksi Jussi Halla-aho siirtyy kirjoihin tuohon vaalipiiriin ja asettuu ehdokkaaksi. Ja voittaa varmasti jos toimia järjestyneesti.
Sanokaa, jos on täällä juristeja, onko tämä sallittua tehdä Suomen Lain mukaan? Jos on, sitten toimeen! Kysymyksessä on korkeintaan muutaman sadan tuhannen kannattajan kirjoien siirtämistä sinne ja takaisin – vähäinen vaiva siitä että oikea henkilö olisi oikeassa paikassa.
Kaikella kunnioituksella Olavi Mäenpään kohtaan, kuitenkin olen sitä mieltä että Eduskunnassa Jussi Halla-ahon panos yhteisen ja tärkeän asiamme edistämiseksi olisi suurempi ja tuottaisi enemmän hyötyä aikaan.
Kampanjoista ym.
August 23 2006 at 1:18 AM
Päivän Valkeus (Login universumi)
vapaa kirjoittaja
Response to Voi hyvä luoja!
“Oletteko kaikki oikeasti jotain stallareita, vai miksi koetatte tehdä koko hommasta epätoivoisen ja naurettavan? Panostakaa kampanjaan siellä Helsingissä ja valitkaa Halla-aho ihan oikeasti eduskuntaan. Ei tämä ole mikään Lordin euroviisu-äänestys. Miettikää nyt Halla-ahon uskottavuutta, jos hän muuttaisi kirjojaan sen mukaan, missä vaalipiirissä milloinkin on vankin kannatus?”
- Mitä epätoivoista siinä on, että käyttää kaikki lain sallimat keinot. Muistelen, että tässä maassa on aiemminkin vaihdeltu valtapuolueiden ehdokkaiden toimesta asuinpaikkaa vaaleja varten. Tottakai kampanja on tärkein, mutta pieni sivustatuki ei ole haitaksi. Jos joku haluaa nauraa sille, naurakoon, parhaiten nauravat ne joiden ehdokas valittiin eduskuntaan.
“Timo Soini on itse pyytänyt, että hänen puolueensa ehdokkaat olisivat tällä kertaa ihan kunnollisia, ilman ylimääräisiä lööppiaineksia.”
- Halla-aho on kunnollinen, repikööt lehdet siitä julkisuutta. Mainettahan se lisää. Tyhmä on nimenomaan se joka ei osaa käyttää vaalitaktiikkaa. Tyhmää ehdokasta ei kannata äänestää.
“Perussuomalaiset saavat joka vaalipiirissä listoilleen uskottavia ehdokkaita. Sanoisin näin, vaikka en itse ehdokas olisikaan. Läpi maan yltävä kannatus on tärkeää. En ollenkaan kiistä, etteikö Halla-aho olisi Pesun miehistä oppinein ja kyvykkäin, mutta etteivät vain nyt kannattajat tekisi sitä, mitä Halmeen kannattajien ei tarvinnut tehdä. Miettikää ennen kaikkea sitä, mistä saadan uusia äänestäjiä. Älkää miettikö Sisun palstaa.”
- Saavat uskottavia ehdokkaita, mutta Halla-aho on kriittinen. Ei liene ihme, että hänen valitsemisekseen panostetaan enemmän kuin moniin muihin ehdokkaisiin. Tottakai äänestäjiä mietitään ja hankitaan kampanjoilla, mutta niin pitää miettiä kaikkea muutakin.
Ei
August 23 2006 at 4:20 AM
Päivän Valkeus (Login universumi)
vapaa kirjoittaja
Response to Re: Ollos Huoleton (lisäys 3.08).
“Ideariihen idea on ideoida suljetussa piirissä ajatuksia sellaisiksi, että ne voi toteuttaa julkisesti. Ideariihi torilla ei ole millään muotoa järkevä. Ja yleensäkin kannattaa erottaa ideat yleisellä tasolla konkreettisesta toiminnasta jonkun asian eteen.”
- Ei, se riippuu tapauksesta. Jotkut asiat täytyy ideoida/käsitellä suljetusti, toiset taas julkisesti. Perustui kylmään loogiseen harkintaan, että käsittelin nämä julkisesti. Miksi, se kuuluu suljettuihin asioihin, ja sen kerron Sisulaisten sisäisessä keskustelussa. Jos haluat tietää, siirtykäämme suljettuun keskusteluun.”Niin tai näin, kuten monasti sanottu, ennen oli kaikki paremmin: Posti kulki hitaasti ja loi odotuksia. Ehkä me kaikki voisimme ottaa vähän oppia viisailta, vanhoilta Marvelletteseilta, ja todeta, että joskus on ihan hyvä “wait a minute”.”
- Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että odotetaan, jos siitä on jotain hyötyä. Tässä asiassa siitä ei ole mitään hyötyä, päinvastoin, siitä on haittaa.
Minusta tuli näin…
October 13 2006 at 12:31 AM
Robespierre (Login Kritias)
vapaa kirjoittaja
Response to Kuinka minusta tuli kansallismielinen:
.. kansallismielinen ja… fascisti.
Kasvoin kodissa, jossa isä oli sodankäynyt mies ja vanhempani ylipäätään edustivat jälleenrakennuksen sukupolven asenteita. Vanhempani olivat epäpoliittisia henkilöitä, joskin 70-luvulle tullessa äänestivät SMP:a.
Tuohon aikaan varsinkin TV-syötti ulos NL:n ihanuutta ja paremmmin tietävänä halveksin ko. soopaa. Ymmärsin jo tuolloin, että kommunismia vastaan menestyy se aate, joka käyttää kommunismin raaempia keinoja sitä itseään vastaan. Tämän kynnyksen ylittäminen kaikkine siitä johtuvine seurauksineen kesti hivenen, mutta kerran sen ylitettyäni en ole katsonut taakseni.
Toimin useissakin liikkeissä (mm. P. Siitoin oli tuttu mies!) , mutta nämä asuhteet olivat epätyydyttäviä ja osa jopa naurettavia. Silti katsoin hyötyväni ko. kontakteista jotain ja jos en muuta niin lisäoppia. Noina vuosina, oppiessani siitä, mitä maailma on, minusta tuli amoraalinen. Ymmärsin, että jos haluaa muttaa maailmaa, on lapsellista nirsoilla niiden työkalujen suhteen, joita tällöin käyttää. Enemmän kuin Hitler oppi-isiäni olivat Platon ja Lenin ja tietenkin Toynbee, Nietzsche, Machiavelli ja… jopa Stalin! Opin jo ennen kuin minusta 1971 tuli fascisti, että kukaan ei hallinnut totuutta, mutta lähes kaikki osan siitä ja siksi keneltä tahansa saattoi oppia jotain kunhan ymmärsi, että ei uskonut kaikkea.
Lopullinen aatteellinen synteesini ilmaantui 1990-luvun alussa, jolloin siihen asti epämääräinen huoleni järjestelmän kestävyydestä varmistui aukottomaksi varmuudeksi sen perikadosta. Kaikki sen jälkeiset tapahtumasarjat ja kehityskulut ovat varmistaneet mainittua näkemystäni yhä kirkkaammaksi.
Tulevat ajat eivät tarvitse romanttisia kansallismielisiä vaan aivan jotain muuta! Tarvitaan miehiä ja naisia, jotka ymmärtävät historian lainalaisudet ja kykenevät toimimaan niiden mukaan eivätkä salli minkään estää itseään.Hätä on äärimmäinen ja mm. mutavyöryn pysäyttäminen ja neutraloiminen vaatii henkilöitä, joiden rinnalla jopa Dzerzinskin väki tai keisarillisen Japanin Kempetai olivat lähinnä rippikoululeirin isoisia!
Yllämainittu viimeinen opetus on se, minkä oppiminen varauksetta erottaa romantikot todellisista historiantekijöistä. Ja kansallismielinen liike tarvitsee historiantekijöitä tai muuten Piru perii niin meidät suomalaiset kuin koko valkoisen rodun ja sen päälle koko sivilisaatiomme!
Robespierre
Viholliskäsite kirkkaaksi !
October 9 2006 at 10:54 AM
Jukka (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to Ranskan Nuoriso kunnostautuu
Varsinkin Hallla-ahon vieraskirjaa lukiessa syntyy joskus sellainen kuva että taistelemme ensi sijassa sananvapauden ja valistuksen puolesta islamia vastaan. Tällainen ajattelu antaa lopulta hyvin väärän kuvan tilanteesta. Emme taistele ensi sijassa mitään abstraktia aatetta (islam) vastaan. Taistelemme muslimeja (ja monikultturisti-pettureita) vastaan. Tavallisia ihmisiä vastaan joitten jälkikasvu on aloittanut sodan meitä vastaan ja jotka haluavat tuhota koko elämäntapamme. Kyseessä on heimosota eikä pelkästään aatteiden välinen sota.
http://kansankokonaisuus.blogspot.com/2006/10/yhteisllisyys-ja-yksilllisyys.html
Afrikkalaiset tietysti eivät haasta meitä mihinkään taisteluun – he vain muuten tahtomattaan tekevät kaikesta mihin koskevat ruumiskasoja. Katsokaa tosiaan Johannesburgia.
Toisessa maailmansodassakaan emme taistelleet ensi sijassa kommunismia vaan ryssiä vastaan – oli lopulta aivan samantekevää miten ryssä ajatteli – oleellista oli että he tulivat rajan yli. Suomalaisilla ei silloin tehnyt vaikeaa tietää kuka on fyysinen vihollinen ja kuka petturi (Terijoen hallitus). Kommunismin aate oli sivujuonne siinä että ryssä taas kerran yritti tuhota elämäntapamme.
Diplomatia toimii vain ja ainoastaan
October 9 2006 at 1:29 PM
LM (no login)
Response to Ja surullistahan se on
jos sen tukena on raaka voima tai muu keino aiheuttaa vastapuolelle ikävyyksiä. Jos sellainen kyky on, sitten neuvottelukin johtavat tuloksiin. Kun taas voimaa (mikä tarkoittaa myös päättäväisyyttä sitä käyttämään) ei ole – silloin sigaarien polttaminen, nyrkkien pöytään lyöminen yms teatteri ei toimi.
Chamberlainin vaihe tarkoittaa, että koko sen ajan vihollinen vahvistuu ja me heikkenemme. Siksi mikä tahansa toiminta, joka lyhentää tätä vaihetta on hyödyllinen. Kun ranskassa arabit ja neekerit polttavat autoja se on vain hyvä asia – se valaistaa ranskalaisia.
Yleisesti puhuen, Euroopassa liian pitkään kaikki oli niin rauhallista että eurooppalaiset unohtivat mikä on reaalimaailma. Jossa konflikteissa vankien päätä tavallisesti lyödään auki seinästä ja vain harvaa onnekasta käsitellään silkkihansikoissa Guantanamossa.
Pieni sota palauttaisi eurooppalaisten järjen, mutta valitettavasti pientä sotaa ei tule… Sen sijaan kukkahattutädit hallituksissa johtavat niin, että yhä kasvavia jännitteitä vain ignoroidaan “hyvään uskoen”, sensuroidaan ja laikastaan maton alle – ja sitten pamahtaa kunnolla! Kun ongelmia ei enää ratkaista vain yksinkertaisesti palauttamalla vihollista takaisin maahan mistä se tuli, vaan siten, että jompi kumpi osapuoli surmaa toista viimeiseen asti. Tähän johtaa humanismi, että Historiassa lukemattoman määrän kertaa tapahtunut – tapahtuu jälleen kerran, eli voimakas jää eloon, heikko kuolee.
Rasismista
August 18 2006 at 8:00 PM
JukkaA (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to rasismi ja apartheid
Jos rasismi tarkoittaa esim. sitä että Suomeen ei oteta negroideja niin rasismi on minusta ok. A. Jensen on sanonut että dysgenia – se että tyhmät saavat enemmän lapsia kuin älykkäät – on merkittävä ongelma maailmassa. Jos mustia tuodaan Eurooppaan enemmän kuin kourallinen, dysgenia helposti karkaa käsistä.
Elikkä Suomen maahanmuuttopolitiikan pitää olla rotutietoista eli rasistista mutta myös kulttuuritietoista (kulturistista ?). Kulttuuritietoinen maahanmuuttopolitiikka tarkoittaa esim. että islamilaisista maista ei otettaisi Suomeen siirtolaisia.
Suomella on tietysti oikeus tämmöiseen.
Ongelman syy ei diktatuuri vaan neekerivalta
August 16 2006 at 6:16 AM
JukkaA (no login)
Response to Epäonnistunut maareformi
Lynn & Vanhanen osoittavat kirjassaan miten kansan äo ja valtion yhteiskuntajärjestelmä ovat oleellisimmat asiat jotka vaikuttavat bruttokansantuotteeseen. Kuitenkin joissain maissa BKT on korkeampi kuin kansan äo edellyttäisi mm. Etelä-Afrikassa. Syyksi L&V mainitsee sen että maan valtarakenteet ovat olleet valkoisten käsistä.
Nyt kun tilanne on muuttumassa – E-A.on siirtymässä neekerivaltaan – Bruttokansantulo tulee todennäköisesti dramaattisesti laskemaan. Maareformi jossa maa annetaan neekereille on vain yksi esimerkkki.
Kansallisvaltion ideaa olisikin E-A:ssa aina pitänyt tulkita niin että valkoiset ovat kansa ja mustat heidän palvelijoitaan. Tämä olisi ollut neekerienkin etu. Tässä ei ole kysymyksessä rasismi vaan rodun huomioon ottaminen politiikan teossa. Rodun huomionottamista voisi kutsua vaikka rotutietoiseksi politiikaksi.
Ja minulta puuttuu sydän muuten kuin fysiologisessa merkityksessä.
August 17 2006 at 5:26 PM
Robespierre (Login Kritias)
vapaa kirjoittaja
Response to Lyhyesti:
Jota me suomalaiset kauan säilyisimme ja jopa menestyisimme maanpäällä olen valmis tekemään mitä tahansa. Ei riitä, etä karkoitamme maasta silloin tällöin mutaman raiskaajan, vaan paikat pitää siivota kunnolla eikä siinä prosessissa pidä häikäillä mitään, ei edes omien rivien puhdistamista.
Puhdistusprosessin jälkeiset sukupolvet tulevat olemaan ylväitä ja vahvoja!
Robespierre
Olet oikeassa
September 25 2006 at 10:40 AM
JukkaA (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to ja paskat
Olet oikeassa siinä että afrikkalaiset eivät ole millään lailla parempia maahanmuuttajia kuin muslimit. Se ettei afikkalaisista ole tekemään itsemurhapommituksia johtuu siitä että he eivät saa mitään muutakaan aikaiseksi.
Afrikkalaisten maahanmuutto rappauttaa rodun, kulttuurin ja lain ja järjestyksen.
Re: Olet oikeassa
September 25 2006 at 12:28 PM
Anonymous (Login kalevanpoika)
Response to Olet oikeassa
Afrikkalaiset ovat geneettisesti monin verroin vaarallisempia kuin aasialaiset. Varsinkin Lähi-Idän väestössä on paljon samaa geeniainesta kuin eurooppalaisissa. Mielestäni arabit, turkkilaiset ja persialaiset eivät ole suomalaisten geeniperimälle juurikaan sen vaarallisempia (tai vähemmän vaarallisia) kuin vaikkapa kreikkalaiset. PIENI MÄÄRÄ näistä kansoista tulevia pystyttäisiin kyllä sulauttamaan suomalaiseen kansankokonaisuuteen, jos maassamme uskallettaisiin toteuttaa järkevää ja tehokasta assimilointipolitiikkaa. Eiväthän esim. vuosisadan alussa Suomeen muuttaneet tataarit ole mitenkään uhkaava tai edes erityisen näkyvä vähemmistö. Islam uskontona on kyllä aina ongelmallinen, mutta ankaralla ja realistisella (maassa maan tavalla) politiikalla sen muodostamaa uhkaa voitaisiin pienentää merkittävästi.
Afrikkalaiset sen sijaan eroavat eurooppalaisista niin paljon, että mikään politiikka ei pysty sulauttamaan afrikkalaisperäistä väestöä. Suhteellisen pienikin määrä afrikkalaisia geenejä saattaa muuttaa suomalaisten perimää korvaamattomalla tavalla. Uskonnot (islam ja muut) ovat kansallis-rodullisesta näkökulmasta sittenkin huomattavasti pienempi ongelma kuin vieraat perintötekijät. Uskonnon voi vaihtaa, rotua ei.
Totta !
September 25 2006 at 4:33 PM
JukkaA (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to Re: Olet oikeassa
Tuota vaan ei valitettavasti moni muuten järkevä ihminen vielä ymmärrä. Kannattaisi opiskella modernia rotuteoriaa.
Kuka maksaa huoraamisesi ?
August 25 2006 at 3:58 PM
JukkaA (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to Lisää maahanmuuttajia
Mielenkiintoista olisi tietää kuka maksaa huoraamisesi. Jos esim. menet miehen kanssa naimisiin ja viiden vuoden päästä miehellä on Suomen kansalaisuus mies siirtyy automaattisesti tuulipukuväen elätettäväksi. Ja sinä haet uuden munatelineen Afrikasta ?
No tärkeintä kuitenkin ettet tee itseäsi paksuksi koska lapsistasi tulee siinä tapauksessa todennäköisesti tyhmiä.
Sekoittuminen ehkä hyvästä muttei neekereitten kanssa
October 2 2006 at 8:57 PM
JukkaA (Login JukkaA)
vapaa kirjoittaja
Response to Oikeasti ihmisten geenien on tarpeen sekoittua
Rodullinen sekoittuminen saattaa olla hyvästä muttei kuitenkaan esim. neekereitten kanssa.
Moni ihminen ei tiedä sitä että vaikka neekerin äo olisi 100 ja hän menisi naimisiin toisen neekerin kanssa jonka äo olisi myös 100, heidän lastensa äo on keskimäärin selvästi alle sata koska kahden keskimärästä älykkäämmän lasten keskiarvo lähenee rodun keskiarvoa. Tämän “regression towards mean” ilmiön on dokumentoinut mm. Athur Jensen.
Joten älykäskin neekeri sisältää sisällään piilotetun haitan. Hän on kyllä itse älykäs mutta hänen lapsensa keskimäärin eivät.
Regression towards mean toki pätee myös valkoiselle. Jos kaksi valkoista joitten äo on 100 saa lapsia, heidän lastensa äo on keskimäärin sata mutta jos molempien äo on 120 lasten äo on selvästi alle 120.
Neekerin kanssa sekoittuminen on haitallista muutenkin – lapsesta tulee helposti epäsosiaalinen ja väkivaltainen.
Tälläinen politiikka johtaa Suomen totaaliseen saastuttamiseen
September 29 2006 at 11:01 PM
LM (no login)
Response to Pakolaiskiintiöt ja kuntapolitiikka
Kuten tiedämme, hyvissä olosuhteissa bakteerit jakautuvat (tuplaantuvat) muutamassa minuutissa. Somaalit tuottavat keskimäärin 10 somalia, joten yhden sukupolven aikana määrä viiskertaistuu, eli tuplaantuminen tapahtuu noin 9 vuodessa.
Jos taudin pesäke on yhdessä paikassa, se johtaa rajaan kuolioon mutta sitä voi hoitaa esim. amputaatiolla. Kun taas bakteerit ovat tasaisesti jakautuneet ympäri elimistöä, on hyvin todennäköistä että ennen kuin vasta-aineet reagoivat viiveellä bakteerien määrä on niin suuri että elimistö vain kuolee.
Neohumanistiselta näkökulmasta on parasta, jos monikulttuurisuus on keskitetty tiettyihin paikkoihin jotka tietysti rapistuvat ja monikulttuurisuus näkyisi koko kauneudessaan. Silloin ko. saastuneessa kunnassa tai kaupungissa monikulturismia ajavat suomalaiset “suvaitsevaiset” joutuvat ASUMAAN SUOJATTINSA PARISSA tai muuttamaan pois. Mätäpaise puhkeaisi muutamassa vuodessa.
Mutta jos monikulturistit ovat laajasti sijoitettu, silloin ennen kuin kriittinen taso on ylitetty kuluu pari kymmentä vuotta, ja silloin jokaisessa kunnassa olisi jo pesäke esim. 20% populaatiosta ennen kuin kynnys ylittyisi. Sellaisen määrän kuin 1 miljoona loista puhdistaminen olisi aika rankka homma, eikä suomalaisia ole siihen.
Ei ole sattuma, että monikulttuuriset ja itse bakteerit ajavat tasaista sijoittamista ympäri Suomea – hehän ymmärtävät että jos he peseytyvät laajasti, sitten Suomi on tuhon oma.
Kansallismielisten on oltava erittäin varovainen tämän kanssa, ja ymmärrettävä että selkeästi rajattu vihollinen on helpompi käsiteltävissä kun sosiaalidemokraattinen hallinto menee nurin (omaan mahdottomuuteen) ja Vapaussota alkaa.
Tuo kartta mamujen asuinalueista pitäisi näyttää animaationa ajan funktiona
September 29 2006 at 9:31 PM
LM (no login)
Response to Monikulttuuriset kerrostalot ja alueet
Se olisi kuin tartuntataudin leviäminen elokuvasta “Näkymätön vihollinen”, jossa on vain yksi poikkema että muslimien ja neekereiden sijaan on vaarallinen viirus. Tulos on kuitenkin sama – tuhottu maa.
Vastuullisen neekeröinnin vaalijärjestelmä
September 28 2006 at 6:43 PM
Pohjoinen ulottuvuus (Login Pohjanmies)
vapaa kirjoittaja
Response to Eikö rouva lesboresidentti
Kun kyseessä ovat omat rahat, holtiton tuhlaus vähenee. Näin on. Mutta käytännössä tuo ei vaikuta millään tavoin äänestyskäyttäytymiseen. Korkean veroasteen nettomaksajat tuskin pyrkivät välttämään neekeröintiä äänestäessään. Heillä tuskin lienee enemmän neekeröintivastaisia mielipiteitä. Tuo saattaa olla jopa jossain määrin päinvastoin.
Jotta jokainen äänestäjä joutuisi myös itse vastaamaan aiheuttamistaan kustannuksista, pitäisi ne voida kohdistaa suoraan häneen.
Ratkaisu on vastuullisen neekeröinnin vaalijärjestelmä
Vastuullisen neekeröinnin vaalijärjestelmässä äänioikeutetulta ei kysyttäisi haluaako hän neekereitä maahan, vaan kuinka monta hän on valmis ylläpitämään. Jos äänioikeutettu ilmoittaa haluavansa luokseen esim. neljä neekeriä, heidät tuodaan seuraavalla viikolla suoraan Kongosta hänen kotiovelleen, tietysti äänioikeutetun kustannuksella. Hänellä on velvollisuus majoittaa ja ruokkia tilaamansa uusioväen. Jos hän haluaa palkata kongolaiset moniosaajat yrityksensä palvelukseen, hän voi niin tehdä, kunhan noudattaa toimialan työehtosopimuksia ja palkkausta. Kongoidit eivät kuitenkaan ole oikeutettuja kunnalliseen terveydenhoitoon, koulutukseen tai mihinkään muuhunkaan julkista taloutta kuppaavaan palveluun, vaan äänioikeutetun yrityksen tai äänioikeutetun itsensä on kustannettava tämä lysti. Tämä ei tietenkään oikeuta vähennyksiin tulo- tai pääomatuloverotuksessa. Säännöistä voi tietysti löytyä loisen mentäviä reikiä, joku voi yrittää esim. kiertää niitä vuokraamalla neekereitään, mutta pelisäännöthän voidaan kirjoittaa uudestaan, kuten demokraattisessa markkinasosialismissa on tunnetusti on tapana.
Väitän, että tällaisella mallilla neekereistä tulee Suomessa nähtävyyksiä.
Ehdotuksia ja kommentteja saa laittaa.
Miksi demokratiassa pitäisi olla
September 28 2006 at 4:51 PM
LM (no login)
Response to Veroja
että roskaväellä tai rikollisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin kunnon kansalaisella, joka ruokkii näitä, jotka eivät tehneet elämässä mitään hyvää? Se keksivät kommunistit ja sosialistit, jotta pettää tyhmän kansan.
Kun kunnon kansalainen ensin opiskelee, sitten tekee työtä otsa hiessä, perustaa perheen ja kasvattaa lapsia, puolustaa maata, ja tekee kaiken hyvän mikä on tässä yhteiskunnassa ja pitää omilla harteilla koko yhteiskuntaa. Mutta hänellä ei ole enempää sananvaltaa kuin loisilla, onko se oikeudenmukaista tai edes järkevä? Sehän synnyttää positiivisen takaisinkytkennän joka suosii loisia joden määrä vain kasvaa kiihtyvällä tavalla koska takaisinkytkentä on positiivinen). Mistä saavat elantonsa Suomessa oleskelevia loisia (netto-saajia) jotka vain ryyppyvät, tai ovat ulkomaiset pellet neekerit ja islamistit jotka loisivat ja lisäksi lupaavat että tästä Suomesta tehdään Kalifaatti ja alistetaan kristittyjä.
Sellainen kunnon kansalainen olisi tyhmä jos hän tyytyisi sellaiseen rooliin. Että työtä tekee hän, mutta hänen elämästä ja lapsien tulevaisuudesta päättävät samalla oikeudella sivarit eli petturit jotka kieltäytyivät puolustamasta isänmaata, tai loiset kaikensorttiset, tai dorkat, tai psykopaatit tai sosialistiset luuserit.
Ei, ei! Tämä kunnon Kansalainen sanoo kohta, että nyt on korjattava epäkohdat, ja uusi laki on “Yksi kunnon mies/nainen yksi ääni!”
Turha luulo että me kunnon kansalaiset menemme teurastupenkille ilman vastarintaa.
Miten asia olisi hoidettava
September 26 2006 at 3:14 PM
Vierailija (Login Vierailija)
vapaa kirjoittaja
Response to Miksei Politiikassa…
Tämä Suomeen kohdistunut monikulttuurinen kansainvaellus on täysin keinotekoisesti aiheutettu ja aikanaan torjuttavissa ollut ongelmarypäs, joka vieläkin ratkeaisi näiden epäsosiaalisten, julkisen sektorin resursseja kuluttavien ja yhteiskuntaa vain vähän tai ei ollenkaan hyödyttävien ihmisten palauttamisella ja maahanpyrkivien rajalta käännyttämisellä.
Koska kuitenkin tälle maahan kohdistuvalle kolonialismille on Suomessa puolestapuhujansa politiikassa, hallinnossa, yliopistoissa, sekä joissain monikulttuurisuushenkisissä järjestöissä, niin näiden ihmisten tulisi vastata tämän kehityksen seurauksista, siltä osin miten sen seuraukset poikkeavat huonompaan maan kantaväestöstä, henkilökohtaisesti ja omalla omaisuudellaan. Mikäli nämä mamut aiheuttavat maalle kantaväestöä enemmän kuluja (kuten nyt tapahtuu), he maksavat sen. Mikäli nämä mamut tekevät kantaväestöä enemmän rikoksia (kuten nyt tapahtuu), heidät asetetaan vastuuseen näiden mamujen porsasteluista, vähintäänkin niissä tapauksissa joissa on kyse rikoksen uusinnasta. He joutuvat korvaamaan rikosten uhreille ja muulle yhteiskunnalle aiheutetun vahingon. Tämä olisi jo tässä vaiheessa täysin luonnollista ja oikeutettua, koska he ovat ajamassa tätä Suomelle selvästi haitallista kehitystä, ja mikä röyhkeintä, maksattamalla sitä tähän muutokseen kielteisesti suhtautuvalla kantaväestöllä, joka vielä joutuu tämän selvästi ennustettavien haittojen kohteiksi. Kaikki tämä kielteinen kehitys on jo tapahtunut pidemmällä aikavälillä ja sitä on rekisteröity. Voidaan sanoa, että he haluavat uhrata jatkuvasti suuremman osan kantaväestöä mamurikollisuuden kohteiksi.
Toinen vaihtoehto on, mikäli he eivät halua kantaa vastuutaan politiikkansa seurauksista, heitä ei myöskään tarvitse huomioida päätöksenteossa, eli väestöpalautusten toimeensaattamisessa sekä maahanpäästöpolitiikan muuttamisessa rajoittavammaksi. Ne voidaan toimeenpanna huolimatta heidän vastalauseistaan, sillä he eivät ole toimineet vastuullisesti.
Juho taisi joskus aiemmin mainostaa Brasiliaa monikulttuurisuuden onnelana. Minusta se ei näytä siltä.
Brazil murder rate similar to war zone, data shows
Mon Sep 25, 7:17 PM ET (Yahoo News / Reuters)
BRASILIA, Brazil (Reuters) – More than 150 Brazilians were murdered each day last year on average, putting Brazil on a par with some war zones in terms of its homicide rate, the Justice Ministry said on Monday.
Some 55,000 Brazilians died of homicide in 2005 — a few thousand more civilians than in three years of war in Iraq, according to leading estimates.
Brazil, a continent-sized nation of 185 million people starkly divided into rich and poor, has had notoriously high crime rates for years. Millions of poor live in urban slums and unpoliced rural areas where guns are easy to come by.
Though the murder rate is high, Marcelo Durante, coordinator of the Justice Ministry’s report, said homicides have fallen slowly in recent years thanks in part to an initiative to collect guns from the streets.
Citizens have voluntarily turned in thousands of weapons in places like Rio de Janeiro, the famous beachside city whose urban slums have some of the highest crime rates in Brazil.
A referendum in 2005 to ban gun sales failed, in part because some voters had lost faith in police.
“It was the states that collected the most guns that saw crime rates fall most,” said Durante, “but we have to remember it’s not just about guns.”
Other kinds of violent crime in Brazil are far more common than statistics show, Durante said, adding that urban surveys suggest only a quarter of all robberies and 15 percent of all rapes are reported nationwide.
“At least with homicide, we can be a little more confident most of the crimes are getting reported,” he said.
Murders also declined in Brazil’s largest city of Sao Paulo in recent years, Durante said. Earlier this year, however, a gang known as First Command of the Capital launched a series of attacks on police, banks and buses in which about 200 police, gangsters and innocent civilians were killed.
Ja mitä tulee tähän Juhon viittamaan monirotuiseen politiikkaan, niin uskoisin että jonkinlaista viitettä sen onnistumiseen on saatavissa arkielämän kautta tätä monietnisyyttä jo pidempään toteuttaneiden valtioiden kokemuksista, esimerkiksi tämän uutisen kommenteista.
Hoitoja
September 26 2006 at 4:42 PM
Ugri_Paessi (no login)
Response to Miten asia olisi hoidettava
aikanaan torjuttavissa ollut ongelmarypäs, joka vieläkin ratkeaisi näiden epäsosiaalisten, julkisen sektorin resursseja kuluttavien ja yhteiskuntaa vain vähän tai ei ollenkaan hyödyttävien ihmisten palauttamisella ja maahanpyrkivien rajalta käännyttämisellä.
—
Mutta kun suurin osa on syntynyt Suomessa. Mihin heidät palautetaan? Takaisin pimppaan?
Ai joo, mä unohdin mistä on kyse. Keppanaa Sossun rahoilla kittaava tenu on ihan ok, kunhan ihon väri on oikea.
No niin, Paessi..
September 26 2006 at 5:12 PM
Vierailija (Login Vierailija)
vapaa kirjoittaja
Response to Hoitoja
..tämän täytyy taas varmaankin olla sinulle äärimmäisen vaikeaa tajuttavaksi. Hyvin vaikeaa. Siis lähes mahdotonta. Yritetään nyt kuitenkin jälleen kerran.
Heidät palutetaan, vanhempiensa ja muiden sukulaistensa kanssa, esi-isiensä maille, alkuperäiseen asuinympäristöönsä. En käsitä, miksi Suomessa syntyminen tekisi asiasta sen kummallisempaa, varsinkaan kun kyse on 2:n sukupolven ihmisistä, ja pakolaisista, ei työn mukana tulleista ja tavallisten käytäntöjen kautta maahan tulleista siirtolaisista. Suomelle on jo aivan riittävän mittava ja kiitettävä sosiaalis-humaaninen suoritus, että he ovat päässeet olemaan täällä jopa 15 vuotta keräämässä henkistä, sosiaalista ja materiaalista pääomaa – suomalaisten kustannuksella. Ymmärrätkö yhtään mitä sekin on jo suomalaisille maksanut? Heidät on palautettava rakentamaan ympäristöään, jonne he kehityksensä myötä kuuluvat ja jossa he parhaiten voivat toteuttaa itseään ja kulttuuriaan.
Jotta tämä asia, Paessi, saataisiin sinunkin moraalis-älylliselle tasolle vielä hieman paremmin tajuttavammaksi, niin ajatellaan asiaa symmetrisesti esimerkin kautta. Aikaanaan Afrikan siirtomaiden itsenäistyessä sieltä joutuivat lähtemään siirtomaiden valkoiset asukkaat, siitäkin huolimatta, että osa heistä oli syntynyt ja elänyt koko ikänsä siellä. He eivät siitä huolimatta muuttuneet mustiksi ja sulautuneet sikäläisiin mustiin heimoihin ja omaksuneet saumattomasti sikäläistä sivistystä, käytöstä ja heimokulttuureita, vaikka he olivatkin vuorovaikutuksessa näiden kanta-asukkaiden kanssa. Sama ei myöskään näytä onnistuvan käänteisesti täälläkään. Ja suuret ongelmat ovat vielä edessä. Niitä alkaa tulla jatkuvasti kasvaen ainakin 2-4 sukupolven tasolle asti, kuten muista Euroopan maista on nähtävissä.
Jokainen maa käsittelee oman maansa kantaväestönsä ongelmat sisäisesti, eikä lähetä niitä muiden maiden riesaksi, kuten eräät turvapaikanhakijamaat epäsuorasti käytännössä ovat tehneet, kun niitä on Suomeenkin tunkenut. Vielä näin ymmärrettävämmin, Paessi, Suomi ei ole saattanut spurgujaan epäsuorasti tai suorasti siihen asemaan, että heitä olisi ajettu Afrikkaan asti turvapaikanhakijoiksi, tai siis analogiana, sinne ilmaisen viinan ja sosiaalihoidon piiriin. Miksi käänteinen olisi sen hyväksyttävämpää?
(miksi näin ilmeisiä asioita pitää jatkuvasti selittää näille tyhmiksi heitäinneille?)
Onko poliittisesti epäkorrektia naamiaisissa jossa on neekereitä
October 15 2006 at 11:42 PM
lm (no login)
Response to Kaposin sarkooma
pitään gorillan asun? Gorillan kasvot (vai pitäisikö sanoa turpa) paljon muistuttaa neekereiden kasvoja (turpia).
Erityisen paljon muistuttavat gorillaa neekeri joka esittää räppiä (sanakakkaa), kun se rytmisesti hyppii alajaloillaan, heiluttaa yläjalkojaan ja välillä raapii munansa ja perseensä.